Kamis, 12 November 2015

ADHD Solutions Jangan Selalu Memerlukan Dadah

ADHD Solutions Jangan Selalu Memerlukan Dadah

Terdapat mata apabila ia kelihatan seolah-olah ADHD adalah kata slogan hari di sekolah-sekolah di seluruh negara. Malah pada hari ini, Amerika mempunyai salah satu tahap tertinggi pelajar ADHD dinilai di seluruh dunia. Bagi kebanyakan kanak-kanak itu, satu-satunya pilihan yang ditawarkan adalah ubat, tetapi ada pilihan lain. Penyelesaian ADHD terdiri daripada mengajar tingkah laku yang sederhana diri untuk biofeedback, makanan tambahan, perubahan diet dan banyak lagi.

Melihat Diagnosis Lebih daripada

Bagi kedua-dua anda dan anak anda, diagnosis ADHD mungkin kelihatan seperti tanda buruk kematian kepada kejayaan masa depan, tetapi ia tidak dan ia tidak boleh dilihat dengan cara itu. Ya, kanak-kanak dengan ADHD mempunyai beberapa cabaran, tetapi mereka juga mempunyai banyak lagi kekuatan yang tidak berkaitan. Mencari penyelesaian ADHD membolehkan anak anda peluang untuk melakukan fokus dan berbuat baik semasa pelbagai aktiviti setiap hari yang juga boleh melakukan keajaiban untuk harga diri mereka.

Mengajar kanak-kanak dengan ADHD disiplin diri adalah satu lagi cara untuk membantu mereka mengawal tingkah laku mereka sendiri. Ini mungkin mengambil banyak usaha dan memerlukan ibu bapa untuk menguasai seberapa banyak teknik seperti kanak-kanak. Menetapkan had, menjangkakan kanak-kanak untuk mengikuti mereka, mengenakan kesan logik boleh membantu, dan kanak-kanak itu berkembang kawalan impuls yang lebih baik, mereka juga akan dapat menggunakan kemahiran baru mereka untuk mengawal nafsu mereka, yang adalah benar-benar matlamat apabila melaksanakan penyelesaian ADHD

Keyakinan beranak Kejayaan

Tidak kira berapa umur anak anda, ia adalah penting untuk memastikan anda membantu mereka membina keyakinan diri. Kepercayaan mereka terhadap keupayaan mereka untuk mengawal tingkah laku mereka adalah sama pentingnya dengan mana-mana strategi lain yang anda mengambil kerja. Tidak kira apa sahaja yang anda lakukan - ubat-ubatan, makanan tambahan, pengubahsuaian tingkah laku - tidak ada cara sebenar untuk mengawal semua kesan ADHD benar, jadi keyakinan adalah kritikal.

Jika anak anda berasa bahawa mereka mempunyai keupayaan untuk mengatasi apa sahaja gejala mereka memaparkan, maka kemungkinan mereka akan berjaya lebih baik dalam berbuat demikian. Meraikan pencapaian sebanyak mungkin dan downplaying kegagalan (sementara masih meninggalkan bilik untuk menganalisis mereka dan merancang untuk keadaan masa depan) adalah matlamat apabila mencari penyelesaian ADHD yang bekerja untuk keluarga anda.

Creative Solutions adalah Multidimensional

Malangnya, tidak ada pil ajaib atau penyelesaian yang akan membawa kanak-kanak dengan ADHD dan menjadikan mereka yang "normal" kanak-kanak, apa sahaja yang berkenaan. Anda perlu mengambil kira pendekatan yang mengambil semua perkara yang kira. Jika anak anda mempunyai lebih banyak masalah selepas tidur dengan baik, ia adalah masa untuk berfikir tentang mengubah suai jadual tidur mereka. Jika anda perasan lebih ledakan apabila mereka makan banyak gandum, mungkin sudah tiba masanya untuk mencuba diet yang exclusionary sehingga anda memikirkan pencetus.

Sesetengah makanan tambahan benar-benar boleh membantu juga apabila mempertimbangkan mana pilihan rawatan ADHD untuk mencuba. Omega 3 asid lemak telah terbukti mempunyai kesan positif, sebagai contoh. Ubat-ubatan homeopati boleh membantu untuk mengurangkan keamatan gejala-gejala lain. Dengan sedikit kreativiti dan beberapa dokumentasi-hati, anda boleh mula mendedahkan beberapa petunjuk tentang cara terbaik untuk merawat seluruh kanak-kanak, bukan sahaja keadaan.

Walaupun ubat-ubatan boleh menjadi salah satu pilihan terakhir bagi kanak-kanak yang tidak dibantu oleh penyelesaian yang kurang sengit lain, adalah lebih baik untuk memulakan dengan tahap yang paling rendah campur tangan. Dengan sedikit kreativiti, penetapan peraturan tertentu, dan sedikit saling menghormati, anda mungkin mendapati bahawa anak anda boleh mendapatkan di atas dengan baik tanpa menuju ke farmasi. Jika anda suka untuk mengetahui lebih lanjut tentang rawatan yang melibatkan membuktikan ubat-ubatan homeopati melawat penyelesaian ADHD.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar