Kamis, 12 November 2015

Binaural Beats secara Peningkatan Tenaga Fizikal

Binaural Beats secara Peningkatan Tenaga Fizikal

Terdapat banyak manfaat yang berkaitan dengan penggunaan berdegup binaural. Dalam artikel ini kita akan memberikan anda penerangan ringkas bagaimana ia berfungsi dan bagaimana mereka boleh membantu anda meningkatkan tenaga anda. Dengan menggunakan teknologi ini, anda benar-benar boleh reprogram minda anda dan menghapuskan semua negatif, mengalahkan diri pemikiran anda mempunyai pada masa lalu.

Berdegup binaural menggunakan frekuensi tertentu untuk perlahan-lahan membawa otak anda untuk negeri frekuensi yang berbeza seperti theta dan delta. Dengan menggunakan teknologi bunyi terkini mereka mengubah pendengar gelombang otak. Apabila ini dilakukan pendengar boleh diletakkan dalam keadaan meditasi, tidur mendorong negeri atau negara yang akan mewujudkan lebih banyak tenaga. Fon Kepala dikehendaki kerana terdapat kekerapan yang berbeza diperkenalkan ke setiap telinga untuk mewujudkan frekuensi gelombang otak yang dikehendaki.

Kajian saintifik telah membuktikan bahawa perubahan positif dalam gelombang otak kita akan menyebabkan perubahan positif dalam semua kesihatan emosi dan juga fizikal kesejahteraan. Kesan dari berdegup binaural mempunyai korelasi yang kuat antara keputusan masa yang lama pengalaman meditator. Ini termasuk pemikiran tertumpu atau kepekatan, gaya hidup santai, kesihatan keseluruhan yang lebih baik, meningkatkan tenaga mental dan fizikal di kalangan banyak faedah lain. Perkara yang baik adalah anda tidak perlu untuk menghabiskan tahun mengamalkan meditasi untuk menerima keputusan ini. Tuntutan ini yang seolah-olah baik untuk menjadi benar, tetapi terdapat banyak kajian saintifik yang menyokong dakwaan ini sehingga.

Satu lagi faedah tambahan berdegup binaural adalah hakikat ia membolehkan anda untuk mempunyai akses kepada minda bawah sedar anda. Apabila anda menggabungkan berdegup binaural dan program peningkatan peribadi seperti hipnosis keputusan boleh benar-benar menakjubkan. Anda kini mempunyai cara yang cepat berkesan untuk menangani semua negatif yang telah memegang anda kembali daripada matlamat dan impian.

Berdegup binaural membantu untuk memberikan anda lebih tenaga dengan mengurangkan tahap tekanan anda, yang menarik ke bawah tenaga mental dan fizikal anda. Berdegup binaural juga akan memberi anda dalam, tidur yang lebih tenang. Antara Khasiat termasuk.

Negeri meditasi dalam.

Peningkatan kreativiti dan IQ yang lebih tinggi

Melambatkan proses penuaan

Membantu dalam menghapuskan blok emosi dan trauma lama.

Tekanan dan kebimbangan tahap yang lebih rendah.

Salah satu faedah besar dari berdegup binaural adalah mereka begitu mudah untuk digunakan. Semua pendengar mempunyai lakukan adalah memakai beberapa fon kepala dan menghidupkan rakaman yang dikehendaki pada. Sudah tentu anda mahu melakukan ini pada satu masa apabila anda tidak akan diganggu oleh gangguan. Saya mencari kerja sebelum tidur atau apabila saya mempunyai hari yang sangat tertekan untuk menjadi yang terbaik untuk saya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar