Kamis, 12 November 2015

Penyakit pernafasan - Let The Oat Bantuan Anda Rawat Mereka (Bahagian 2)

Penyakit pernafasan - Let The Oat Bantuan Anda Rawat Mereka (Bahagian 2)

Tawaran artikel dengan ubat-ubat yang berkesan diperbuat daripada oat untuk merawat bronkitis, antritis, pneumonia, tracheitis, batuk yang berterusan dan asma bronkial.

Tanamkan segelas bijirin oat dengan 5 gelas air dan rebus campuran pada api yang kecil sehingga ia bertukar kepada konsisten cecair seperti jeli ceroboh. Lulus merebus melalui kain kasa dan campuran cecair dengan 2 gelas susu. Panaskan campuran sehingga ia datang sehingga mendidih dan tunggu sehingga ia menjadi sejuk. Tambah 2 sudu besar madu (anda tidak perlu menambah madu untuk campuran mendidih kerana madu kehilangan bahan-bahan berharga itu). Minum setengah gelas campuran 3 kali sehari untuk menangani bronkitis.
Haba bijirin oat dan mengisi beg kain dengan mereka. Meletakkan beg di sekitar kawasan rahang atas untuk merawat antritis. Bijirin oat kekal hangat untuk masa yang lama dan memanaskan kawasan hidung dengan teliti.
Basuh segelas bijirin oat keseluruhan dan tanamkan mereka dengan satu liter susu. Rebus campuran pada api yang kecil selama satu jam dan tuang merebus. Minum berwarna panas sebelum tidur untuk merawat tracheitis, radang paru-paru, batuk yang berterusan dan bronkitis. Anda boleh menambah mentega atau madu jika anda mahu. Anda harus mengelak daripada memelihara merebus dalam botol termos untuk masa yang lama kerana ia cepat menjadi masam.
Campurkan 2 kilogram bijirin oat dan 200 gram daun lidah. Campurkan 200 mililiter cognac dengan setengah gelas madu dan menambah campuran tumbuh-tumbuhan. Isikan hidangan melkan dengannya dan menambah 5 liter air. Masukkan campuran tersebut ke dalam oven pada suhu memasak untuk 3 jam. Selepas itu, tuang merebus dan memerah enapan. Tambah 200 gram daun aloe dan 200 mililiter cognac dicampur dengan setengah gelas madu. Masukkan campuran tersebut ke dalam oven sekali lagi dan menjadi panas sehingga ia datang sehingga mendidih. Mari merebus menjadi sejuk dan tuang ia. Campurkan 3 liter whey dengan madu dan pasir akar Elecampane. Masukkan campuran tersebut ke dalam ketuhar yang panas selama 4 jam. Selepas itu, tunggu sehingga ia menjadi sejuk dan tuang. Picit enapan. Kedua-dua campuran perlu disimpan di tempat yang sejuk. Menggunakannya 3 kali sehari selepas makan ringan menangani asma bronkial. Kursus rawatan perlu bertahan selama 2-4 bulan. Walau bagaimanapun, kadang-kadang ia sudah cukup untuk menggunakan ubat-ubatan ini selama sebulan atau 2 minggu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar