Kamis, 12 November 2015

Penyakit pernafasan - Let The Oat Bantuan Anda Rawat Mereka (Bahagian 1)

Penyakit pernafasan - Let The Oat Bantuan Anda Rawat Mereka (Bahagian 1)

Bukan sahaja oat makanan yang lazat dan sihat, tetapi juga mereka yang terbukti untuk merawat pelbagai penyakit, termasuk penyakit pernafasan. Artikel ini berkaitan dengan resipi mudah bagaimana untuk membuat ubat-ubat yang berkesan untuk menangani sejuk virus, angina, batuk, bronkitis dan penyakit paru-paru.

Basuh segelas bijirin oat teliti dan tanamkan butiran dengan satu liter air mendidih. Rebus berwarna sehingga separuh daripada mayat kapasiti dan tuang merebus. Tambah 2 sudu besar madu dan minum setengah gelas merebus 3 kali sehari untuk mengurangkan suhu badan anda sekiranya virus sejuk.
Tanamkan 2 sudu besar oat kering puncak pasir dengan setengah liter air dan memanaskan campuran sehingga ia datang sehingga mendidih. Rebus berwarna selama 10 minit dan tuang ia. Minum setengah gelas merebus panas 3 atau 4 kali sehari untuk menangani virus sejuk.
Tanamkan segelas pasir oat jerami dengan 3 liter air mendidih dan panas berwarna pada api yang kecil selama 5 minit. Selepas itu, serahkan kepada minuman selama 15 minit dan tuang. Tambah merebus air mandi dan mandi untuk merawat sejuk.
Membuat merebus daripada bijirin oat dimurnikan dalam penyebatian segelas bijirin dengan satu liter air. Campurkan setengah gelas merebus ini dengan segelas merebus diperbuat daripada daun kaki kuda atau daun salvia (tanamkan satu sudu daun dengan segelas air). Gunakan campuran sebagai berkumur dalam kes angina atau keradangan lain tekak.
Campuran bijirin oat (1 bahagian), bijirin rai (1 bahagian), bijirin barli (1 bahagian), chicory (1 bahagian) dan badam pahit ditapis (2 bahagian). Membuat merebus campuran dan minum bersama-sama dengan susu panas menangani batuk.
Tanamkan setengah gelas bijirin oat dengan 2 gelas susu dan meletakkan campuran di dalam ketuhar sederhana selama 2 jam. Selepas itu, lulus pes melalui kain kasa untuk mendapatkan cecair. Minum segelas sebelum tidur untuk merawat bronkitis.
Tanamkan segelas groats oat dengan satu liter air dan rebus campuran pada api yang kecil sehingga separuh daripada mayat kapasiti. Tuang dan menambah 2 gelas susu (ia adalah dinasihatkan untuk menggunakan susu kambing). Minum segelas merebus 3 kali sehari sebelum makan untuk merawat penyakit paru-paru.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar