Kamis, 12 November 2015

Bukan Hanya Hiaskan - Kelebihan Kesihatan Pasli

Bukan Hanya Hiaskan - Kelebihan Kesihatan Pasli

Setiap kali kita keluar, sebahagian besar daripada keluarga saya secara automatik pas saya pasli di atas pinggan mereka. Saya menikmati makan ia lama sebelum saya belajar nilai-nilai perubatan dan pemakanan tumbuhan. Ia hanya satu cara yang baik untuk menamatkan makan yang menyeronokkan.

Parsley tidak difahami semua yang banyak, tetapi terdapat beberapa ciri-ciri penting kepadanya. Ada kemungkinan bahawa penggunaan asal tumbuhan di atas pinggan makan malam itu praktikal agak cantik. Sebelum kelahiran perubatan moden, banyak herba sering kali digunakan untuk menjaga masalah kecil hidup.

Jika anda menikmati bawang putih atau lain-lain herba berperisa kuat, anda mungkin mahu memberi perhatian kepada perenggan ini. The "nafas bawang putih" anda mengalami tidak akan pergi, tidak kira berapa banyak anda memberus dan berkumur. Ia bukan pada lidah atau gigi anda, ia adalah dalam air liur anda. Jika anda tidak menyedari, ia juga dalam peluh anda.

Terdapat hanya satu cara untuk menghilangkan masalah ini, ia perlu dilakukan dari dalam. Salah satu cara yang paling cepat untuk menyelesaikan masalah ini adalah untuk makan pasli. Ia juga boleh mengurangkan gas dan kembung perut, yang akan membuat hidup lebih mudah untuk anda. Saya mengesyaki bahawa ini adalah sebab sebenar ia telah dipilih untuk kerja.

Sebagai ubat herba, sifat diuretik yang kuat tumbuhan datang dalam sangat berguna. Ia juga mengandungi kalium, mineral yang sering habis apabila menggunakan lain-lain jenis pil air.

Jika anda menghadapi masalah dengan haid terlambat, beberapa cawan teh yang dibuat daripada ahli ini keluarga lobak merah boleh membantu anda. Mempunyai penjagaan, walaupun, jika anda hamil. Apa-apa sahaja yang boleh mula haid boleh menyebabkan keguguran. Saya juga tidak menasihati anda untuk menggunakannya atau mana-mana herba lain sebagai satu cara untuk menghilangkan kehamilan yang tidak diingini. Terdapat beberapa perkara yang boleh berlaku yang akan mengancam kehidupan anda.

Selain kandungan kalium, hiaskan ini juga mengandungi beberapa vitamin, termasuk banyak B kompleks dan C. sumber tambahan ini adalah sama penting sekarang kerana mereka generasi yang lalu, kerana sedikit daripada kita makan buah-buahan dan sayur-sayuran ... atau mengambil makanan tambahan .

Rasa pasli mentah mungkin mengambil sedikit untuk membiasakan diri, tetapi ia tidak tidak menyenangkan. Ia dan sepupu sering digunakan dalam masakan, jadi anda mungkin sudah biasa dengannya. Lain kali anda berada di luar untuk makan malam, apa kata anda cuba santapan anda?

Nota: Jika anda sedang mengambil ubat-ubatan atau anda mempunyai keadaan perubatan, semak dengan doktor anda sebelum menggunakan pasli sebagai tambahan. Sesetengah ubat-ubatan boleh berinteraksi dengan herba, jadi ia adalah idea yang baik untuk memeriksa terlebih dahulu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar