Kamis, 12 November 2015

Bagaimana untuk membunuh Candida dalam Badan Dengan Bentonit Clay - Bentonit Kajian

Bagaimana untuk membunuh Candida dalam Badan Dengan Bentonit Clay - Bentonit Kajian

Walaupun ia adalah agak jarang berlaku isu ini bertanya, tetapi apa yang salah berbincang, ia adalah mengenai bagaimana untuk membunuh candida dalam badan dengan Bentonit tanah liat. Biar saya memperkenalkan anda kepada beberapa "kotoran" yang dipanggil Bentonit tanah liat. Ia telah mendakwa bahawa Bentonit tanah liat menjerap semua toksin parasit dan Candida sendiri yang ada di usus besar. Ia tidak membunuh Candida kerana ia bukan anti-kulat. Sebaliknya, ion positif mereka menarik ion negatif daripada Candida dan lain-lain, dan dengan itu menjerap dan hantar di hujung yang lain. Tanah liat bentonit juga boleh menjerap nutrien perkara yang anda makan - termasuk apa-apa makanan tambahan dan lain-lain - jadi anda perlu mengambil ia dengan perut kosong.

Seorang rakan rakan-rakan baru sahaja mula menggunakan Bentonit tanah liat dan dia mendapati bahawa ia menjerap apa-apa gejala Candida dia mungkin mengalami dengan gatal-gatal. Dia akan menjadi di atasnya untuk sementara waktu, supaya ia tugas menghapuskan semua Candida dari badannya. Bagaimanapun, beliau cuba untuk mengambil Bentonit tanah liat seketika kembali dan meletakkan sedikit psyllium dengannya. Ia dibuat pencekik dan lelucon beliau dan semua yang lain itu. Jadi, dia cuba tanpa psyllium sejak itu.

Anda boleh mengambil Bentonit pertama pada waktu pagi dengan benih psyllium dan badan kapal, anti-kulat dan probiotik semua bercampur bersama-sama dalam cawan shaker. Saya membaca di tempat yang di samping mengambil ia secara lisan, orang membuat lumpur pek Bentonit dan meletakkannya betul-betul di perut mereka dan biarkan ia menyedut kekotoran. Ia adalah bahan yang baik dan anda boleh membeli Bentonit di beberapa kedai Naturopathic, tetapi anda mungkin perlu bertanya untuk itu. Anda juga boleh membelinya dalam bentuk cecair oleh laman web wholeapproach.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar