Kamis, 12 November 2015

Bidang Zero-Point dan Epigenetics Untuk Meningkatkan Kesihatan

Bidang Zero-Point dan Epigenetics Untuk Meningkatkan Kesihatan

A sains baru telah muncul dalam beberapa tahun kebelakangan ini yang menerangkan bagaimana kita secara semula jadi boleh menolak penyakit dan penyakit masuk untuk pengampunan. Ia adalah sains epigenetik dan ia mempunyai kaitan dengan gen dan DNA kita. Genetik adalah sains gen kita dan epi bermakna di atas.

Sejak saintis telah mengkaji sifat-sifat yang diwarisi, terdapat kepercayaan bahawa ia adalah gen kita yang memprogramkan kehidupan kita dan kita tidak boleh mengubah bagaimana gen kita memang bekerja.

Penemuan baru, bagaimanapun, telah menunjukkan bahawa terdapat satu kekurangan utama dalam teori itu. Dr Bruce Lipton, yang merupakan seorang pemimpin yang inovatif dalam bidang biologi selular telah membuktikan melalui eksperimen bahawa ia tidak DNA kita tetapi alam sekitar kita yang menentukan kesihatan dan daya hidup sel-sel kita dan bagaimana mereka bertindak balas.

Eksperimen Dr. Lipton menunjukkan bahawa kita mempunyai sesuatu yang dipanggil epigenes yang menggantikan kod genetik DNA biasa. The epigenes melekat pada dinding sel dan mengawal gen dalam sel-sel kita dan menukar bagaimana mereka meluahkan perasaan. The epigenes mengambil isyarat elektromagnet dari kami pemikiran, perasaan, emosi, kepercayaan dan pancaindera kita, menterjemahkannya ke dalam bahasa gen dan memberi makan kepada gen dalam sel. Seperti yang kita mengalami dunia kita setiap hari, mesej elektrik dihantar ke sel-sel kita yang bertindak balas terhadap proses pemikiran kita.

Penemuan Dr Lipton membuktikan bahawa kita boleh menukar badan kita seperti yang kita mengubah minda kita. Dengan menjadi pemikiran yang lebih positif dan ke hadapan, kita boleh mengubah biologi kita. Seperti yang kita bertindak balas terhadap alam sekitar kita secara positif atau negatif, kita memberi kesan kepada epigenes yang bertindak seperti program perisian yang berjalan perkakasan gen.

Dalam eksperimen fizik kuantum dengan tenaga titik sifar terdapat teori selari mengenai corak pemikiran mewujudkan niat yang betul untuk kesihatan dan penyembuhan. Dalam uji kaji dengan sifar mata wands tenaga, mewujudkan niat yang betul dengan mempunyai fikiran positif mengenai kesihatan seseorang mempunyai kesan dramatik pada bagaimana wands bekerja dan bagaimana badan sembuh.

Orang akan menyedari bahawa mereka tidak perlu lagi menjadi mangsa sistem perubatan yang pecah atau mangsa genetik mereka sendiri. Dengan menggabungkan proses pemikiran yang positif, dengan sifar mata wands tenaga dan epigenetik, ia adalah mungkin untuk mewujudkan persekitaran penyembuhan di mana sel-sel terbalik kursus mereka daripada menjadi sakit untuk menjadi sihat.

Dr Lipton mengambil sel-sel kanser dan menggerakkan mereka dari persekitaran mereka yang sakit dan menggerakkan mereka untuk persekitaran yang lebih sihat dan sel-sel kembali kesihatan mereka dan mula memproses persekitaran mereka seperti biasa. Beliau mendapati bahawa dengan mengubah persekitaran yang sel, sel mampu mengubah gen di dalam dan luar, bergantung kepada faktor-faktor yang mempengaruhi hadir pada masa itu. Sel kemudiannya dapat memberi kesan kepada kesihatan sendiri, sifat-sifat yang kononnya wujud dan keupayaan untuk berfungsi secara normal itu. Oleh kerana sel-sel berpecah, mereka lulus pada perubahan positif kepada generasi akan datang sel.

Sebagai eksperimen berkembang, ia menjadi lebih dan lebih jelas bahawa hati manusia dikawal kesihatan dan tindakan sel-sel. Apa yang anda percaya dan berfikir akan mengawal hayat sel-sel anda. Anda boleh mematikan sel-sel kanser dengan proses mental anda. Mematikan rasa takut dan negatif pemikiran tidak lebih untuk meningkatkan kesihatan anda dengan menulis semula kod genetik dalam badan anda.

Dengan menggunakan alat-alat seperti sifar titik tenaga tongkat sempena mengendalikan fikiran anda, anda boleh menghidupkan kebolehan penyembuhan semula jadi anda yang akan meningkatkan lagi fikiran positif anda. Sifar mata medan tenaga yang rangka kerja di mana segala-galanya dibina memegang kemungkinan tak terbatas apa yang boleh. Dengan memanfaatkan bahawa bidang kesatuan semula jadi dan mengekalkan minda yang positif, orang boleh menjejaskan epigenes dalam badan mereka ke tahap di mana keajaiban muncul.

Apa yang diperlukan adalah dengan menggunakan keupayaan elektromagnet tongkat sifar mata untuk membesarkan fikiran positif dan badan secara automatik menala ke Source. The epigenes akan bertindak balas dan mengarahkan gen untuk memulihkan kesihatan dan kecergasan anda walaupun anda tidak pernah berfikir anda boleh. Jadi berubah fikiran dan mengubah kesihatan anda dengan menyalurkan melalui sifar titik tenaga tongkat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar