Kamis, 12 November 2015

Orang Adakah Lebih Konservatif Sekitar Di sini - Tunggu, Apa?

Orang Adakah Lebih Konservatif Sekitar Di sini - Tunggu, Apa?

Orang ramai yang sama di mana-mana anda pergi, mereka semua mempunyai badan fizikal dengan fizikal up-menyimpan dan mereka meminta pertolongan dalam bidang pemakanan dan kecergasan dalam beberapa cara, bentuk atau bentuk apabila mereka memerlukan bantuan.

Konservatif yang mereka katakan, sebagai alasan untuk bermaksud bahawa perniagaan perniagaan urut atau pekerja tenaga atau perkhidmatan pemakanan holistik atau hampir mana-mana terapi berorientasikan badan adalah sandiwara di luar pilihan perubatan atau sosial, keluarga mereka atau kepercayaan agama.

Saya konservatif dan saya mendapat kerja badan.

Saya salah seorang daripada prudes terbesar di luar sana ketika datang untuk badan saya. Aku telah menjadi seorang pekerja badan selama 22 tahun dan yang tidak membuat saya kurang konservatif dengan badan saya! Itu adalah semata-mata pilihan. Aku berkata jahil. Ya, ramai orang jahil dengan keperluan badan-badan mereka dan memanggilnya konservatif. Well badan tidak berfungsi pada segi jahil; yang sesuai dengan penerangan yang lebih baik. Yang hanya membawa kepada penyakit dan penyakit, atau penuaan gejala dan kemudian ia biasanya garis lebah ke pejabat perubatan; dan berhak demikian oleh ketika itu.

Saya rasa rakyat boleh dianggap konservatif dengan mendapat sokongan kesihatan yang baik dan nasihat. Ia boleh menjadi satu proses yang perlahan untuk mencari orang yang tepat untuk anda, tetapi ia bukan satu kemewahan dan saya bersetuju bahawa lebih ramai orang harus mempunyai akses yang lebih mudah kepada perkhidmatan ini dan nasihat, yang banyak pengamal sedang berusaha untuk melakukan dalam bidang kesihatan alternatif.

Aku telah menjadi seorang pekerja badan sejak tahun 1988 dan saya telah mengamalkan kerja tenaga sejak tahun 2000. Dengan semua latihan saya dalam bidang ini, saya mengambil jalan yang konservatif, perlahan pada dan belajar setiap modaliti saya pernah diambil ke atas apa jua sebab sehingga bersih dengan groundedness dan conservativeness! Saya ingat ia membawa saya 12 tahun untuk mencuba apa-apa jenis kerja tenaga. Reiki adalah pengalaman pertama saya dan saya mengambil ia kerana ia adalah sebahagian daripada kursus yang saya telah mengambil dan saya perlu kredit. Pada akhir bengkel ini saya berkata, "Anda mahu saya untuk melakukan apa?" Saya telah bekerja sebagai tukang urut dengan latihan terapeutik maju dan pensijilan dalam latihan peribadi dan mereka mahu saya berdiri di sana sempurna masih dan memegang tangan saya di satu tempat dan berpindah ke yang lain dan lain tentang setiap beberapa minit? Apakah ini? Tetapi atas sebab tertentu saya percaya bahawa ia melakukan kerja-kerja dan saya membenarkan diri saya untuk kekal terbuka dan menonton keputusan yang sangat baik dan disimpan badan saya daripada kerja-kerja yang lebih fizikal!

Ada orang yang menganggap diri mereka konservatif oleh agama mereka tetapi akan mereka akan mendapatkan nasihat daripada psikik atau bersandar pada ajaran keuntungan atau guru yang membawa kita kebijaksanaan melalui penyaluran ilahi. Di mana kita menarik garis?

Doa Diterima di mana-mana dan lagi kerja tenaga adalah berdasarkan prinsip yang sama sama ada melalui sesi satu-satu dengan individu atau terhadap kumpulan manakala menyalurkan kasih sayang dan ingatan tulen dengan memberi tumpuan kepada penyembuhan; tidak berbeza daripada doa. Hanya fokus yang berbeza tetapi semua meminta bantuan dengan orang yang dikasihi itu, sudah dekat atau dari jauh.

Definisi Konservatif:
con-serv-a-tive, (kuh n-sur-Vuh-TIV), -adjective

1. dilupuskan untuk mengekalkan keadaan sedia ada, institusi, dan sebagainya, atau untuk memulihkan yang tradisional, dan untuk menghadkan perubahan.
2. berhati-hati sederhana atau sengaja rendah anggaran yang konservatif.
3. tradisional dalam gaya atau cara; mengelakkan sesuatu yang baru atau showiness: saman konservatif.
4. sering berkaitan dengan parti konservatif.
5. berkaitan dengan, atau ciri Konservatif Yahudi atau agama Yahudi Konservatif.
6. yang mempunyai kuasa atau kecenderungan untuk memelihara; memelihara.
7. seorang yang konservatif dalam prinsip-prinsip, tindakan, tabiat, dan lain-lain
8. seorang penyokong dasar politik konservatif.
9. anggota parti politik konservatif, esp. parti konservatif di Great Britain.
10. pengawet.

Ada orang konservatif di mana-mana anda pergi dan ada orang bukan konservatif di mana-mana juga, dan banyak di-antara. Untuk mengambil masa anda dengan sesuatu dan tidak menulisnya sepenuhnya, dengan pemahaman bahawa orang lain mungkin merasa berbeza mungkin penjelasan yang sihat konservatif.

Takut adalah takut, yang takut sedang takut, yang pasti sedang tidak pasti. Bukan ini adalah konservatif dalam erti kata yang sebenar. Mereka adalah apa yang mereka dan perlu difahami dengan cara itu.

Jadi saya percaya kita semua bercakap untuk diri kita sendiri. Jika kita percaya dalam pilihan kesihatan alternatif yang mungkin termasuk terapi urut juga, maka anda akan mempunyai rakan-rakan yang berasa cara yang sama dan anda akan tahu bahawa ada orang-orang yang telah bersetuju dan orang-orang yang tidak. The 'yang konservatif' adalah orang-orang yang belum cuba, mempunyai pengalaman buruk atau tidak berasa selesa dalam bentuk beberapa cara atau bentuk.

Ada yang akan berkata, tiada siapa dalam keluarga saya pernah cuba itu atau agama saya adalah terhadap apa atau saya tidak akan tahu di mana untuk bermula. Itu adalah kata-kata yang lebih baik.

Dalam pengalaman saya, mereka yang telah meletakkan urut di luar untuk bertahun-tahun walaupun leher dan sakit belakang dan ketidakselesaan, apabila diperkenalkan dengan cara yang selamat dan profesional tertanya-tanya apa yang mereka telah menunggu.

Mungkin ada yang telah mencuba terapi alternatif dan ia tidak bekerja untuk mereka, dengan baik mungkin ia tidak yang betul terapi atau terapi yang sesuai untuk mereka. Ini adalah cara yang terapi alternatif boleh mendapatkan dikumpulkan sebagai 'tidak bekerja' kategori dan spread perkataan, namun sesiapa tahu bahawa jika anda pergi ke doktor dan dia tidak membantu anda, anda akan mencari doktor lain . Selepas beberapa lama pencarian kamu dapat mencari rezeki daripada terapi alternatif. Itulah berapa banyak mendapatkan ke jalan yang semula jadi sekali lagi dan pada masa-masa daripada keadaan terdesak semata-mata.

Banyak terapi alternatif, masih, tidak begitu dikawal selia dengan baik. Ia boleh menjadi satu projek penyelidikan untuk mencari jenis kanan dan ahli terapi (s) untuk anda. Dari mulut ke mulut dan bebas rundingan masih cara terbaik untuk pergi. Yang paling penting, mengikut perasaan usus anda apabila anda menghampiri sesuatu yang baru sentiasa panduan anda yang terbaik.

Dengan dunia yang cepat berubah dan sentiasa berkembang, kita perlu sentiasa terbuka kepada cara-cara baru satu langkah pada satu masa, tetapi kita perlu bergerak ke hadapan. Kami tidak sama seperti orang yang kami hanya 100 tahun yang lalu. Banyak perkara yang telah berubah. Perkara yang melucukan adalah bahawa hanya yang lama dahulu, urut, herba dan alternatif semula jadi bukan sahaja disediakan tetapi dihormati dan dihargai oleh tradisi keluarga. Apa yang berlaku? Kami mendapat luar trek suatu tempat di sepanjang perjalanan, mungkin apabila keluarga menjadi lebih rosak dengan usia industri.

Kami boleh kembali ke alam semula jadi, cara-cara yang lebih mudah. Kita boleh ingat bahawa badan kita adalah mesin penyembuhan semula jadi dan memberikan anak-anak kita pilihan satu lagi cara untuk mendekati kehidupan. Hidup ini bertujuan untuk membawa anda kegembiraan dan kebahagiaan. Badan ini bertujuan untuk merasa baik dan kebanyakan dari kita tidak terlalu jauh dari landasan dapat menghidupkan yang sekitar untuk banyak lebih menyeronokkan, tahun perasaan yang baik di hadapan kita.

Jangan biarkan 'konservatif' menjaga anda daripada cuba untuk mencari cara-cara yang terbaik untuk anda dan jangan biarkan rakan-rakan anda menghalang anda daripada menjadi yang terbaik yang anda boleh berada di mana-mana peringkat. Mereka mungkin tidak berada di sana apabila anda berada di bawah dan anda mungkin tidak dapat untuk berada di sana apabila mereka turun untuk masa yang lama dengan penyakit. Kita semua perlu mendekati kehidupan kita sebagai peluang keemasan untuk bermain dan bersenang-senang dan untuk menjadi lebih daripada ke bawah. Untuk kekal berdikari dengan tenaga yang kita perlukan untuk membawa kami ke mana kita mahu pergi, selama ini perasaan yang baik dalam badan kita dan fikiran kita.

Jadi, jika anda berfikir anda 'konservatif' apabila ia datang kepada saluran kesihatan alternatif apabila anda tidak berasa di mengintip anda, mungkin anda tidak mencari satu lagi perkataan untuk itu; Mencurigakan, tidak menentu, takut?

Konservatif adalah cara yang sihat untuk menjadi dan dengan mana-mana peringkat baru dalam kehidupan seperti pekerjaan baru, ahli keluarga baru, hubungan baru, rumah baru, kita perlu menerima peluang-peluang ini dan membuat pilihan yang jelas mengenai apa yang bekerja untuk kita dan apa kehilangan tempat tak buat masa manakala baki terbuka untuk berubah mengikut masa dan pilihan yang segar.

Baca definisi di atas lagi. Nombor satu sebenarnya boleh dikatakan bersetuju dengan cara-cara yang lebih tua dari penyembuhan semula jadi yang telah kita hilang. Ia adalah seorang lelaki ubat dan wanita yang bijak lama atau nenek anda sebelum ia orang yang tidak dikenali yang dipercayai untuk membantu anda untuk mendapatkan semula kesihatan anda, semangat dan kebahagiaan.

Belum pernahkah kamu berpegang kepada nilai atau kepercayaan anda dibawa untuk masa yang lama hanya untuk mencari satu hari, menyakitkan, bahawa ia tidak lagi berkhidmat untuk anda dan anda diperlukan atau memilih untuk membuat pilihan lain. Pilihan adalah betul dan mungkin anda tidak berfikir tentang bahawa kepercayaan lama banyak lagi atau hanya menikmati hari anda meninggalkan ia di belakang.

Adakah takrif di atas membuat anda merasa semua panas dan selesa di dalam? Ya, kita suka tradisi kita dan beberapa organisasi akan gagal tanpa conservativeness benar, tetapi apabila anda mengabaikan isyarat badan anda kerana takut pilihan baru dan sebagainya, anda mengambil peluang mogok organisasi yang paling kuat yang paling berkuasa, paling bermanfaat daripada semua, badan, minda anda, pilihan hidup anda, kegembiraan anda.

Jadi saya percaya tidak kira di mana saya pergi atau memilih untuk berkongsi kerja saya, jika anda menyebut perniagaan mungkin sedikit perlahan atau hanya mempunyai satu permulaan yang lambat, orang-orang yang tidak berpengetahuan perkhidmatan alternatif anda boleh komen bahawa orang-orang yang lebih konservatif di sini. Dan jika mereka sedar pilihan kesihatan alternatif dan menggunakan mereka, mereka boleh berkata, ekonomi yang berkenaan yang menyentuh atau ada tempat-tempat yang lebih baik untuk mengiklankan untuk apa yang anda lakukan. Mereka akan memahami dan bersetuju bahawa terdapat begitu banyak orang yang mencari alternatif yang baik yang tahu cara yang lebih semula jadi akan menjadi pilihan yang terbaik untuk mereka.

Masih terdapat banyak orang yang tidak mempunyai urutan di negara itu telah mempunyai satu kerana ia boleh ditenggelami oleh pilihan atau mungkin tidak memahami itu manfaat kesihatan yang besar. Dan alternatif pemakanan seolah-olah datang dari iklan dan majalah tanpa mengambil keperibadian seseorang dan gaya hidup kira.

Oleh itu, saya meminta anda untuk berfikir pengawet dan bukannya konservatif masa depan anda mungkin mahu untuk mencari cara yang lebih semula jadi untuk menjaga tubuh anda dalam bentuk yang besar untuk beberapa tahun akan datang. Sakit tidak normal, ia tidak seharusnya ditutupi. Anda bukan 'Normal', anda adalah unik dan perlu didekati dan dihargai begitu. Jika anda tidak suka rawatan, ingat bagaimana ia merasakan apabila anda berjalan ke pejabat, perasaan anda mungkin memberitahu anda untuk meninggalkan dan anda mengabaikan mereka atau terapi tersebut mungkin tidak apa yang akan bekerja untuk anda pada masa ini. Ia juga boleh mengambil masa beberapa sesi untuk membawa keseimbangan kembali ke badan anda kerana ia mungkin telah tidak seimbang untuk seketika. Jangan terlalu cepat untuk meletakkan ia ke dalam 'yang tidak berfungsi' kumpulan. Percayalah perasaan anda. Teruskan mencari. Jika anda benar-benar mahu menjadi sihat dan bahagia anda akan mencari jalan yang betul untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar