Kamis, 12 November 2015

Hop sama - Penyembuhan The Sifat Of The Herb Terbongkar (Bahagian 2)

Hop sama - Penyembuhan The Sifat Of The Herb Terbongkar (Bahagian 2)

Artikel ini berkaitan dengan sifat-sifat penyembuhan hop biasa.

Dari segi kegunaan luaran, ubat hop melegakan kesakitan dan mengurangkan keradangan dalam kes penyakit sendi dan gout. Mereka merawat lebam, melawan kelemumur dan menguatkan akar rambut.
Satu penyerapan diperbuat daripada hop batang digunakan untuk mengurangkan kerengsaan, insomnia, sakit saraf dan serangan penyakit saraf. Selain itu, ia merupakan ubat yang baik untuk menenangkan anda ke bawah semasa klimaks. Kemasukan hendaklah dibuat dengan menyemai satu sudu teh hop pasir dengan segelas air mendidih. Tinggalkan berwarna untuk minuman selama setengah jam dan tuang ia. Minum satu pertiga daripada segelas infusi 3 kali sehari. Dalam usaha untuk menghilangkan insomnia, anda perlu menghirup merebus selepas makan tengah hari. Bantal dipenuhi dengan hop terbukti sangat membantu apabila berurusan dengan insomnia, juga. Ia adalah disebabkan oleh aroma hop yang anda sedut. Aroma ini menenangkan anda ke bawah dan membantu untuk berehat. Selain itu, anda boleh mengambil mandi hop.
Herba ini mempunyai sedatif, anti-radang, bakteria, anti-alergi dan sifat-sifat antispasmodic. Selain itu, ia adalah besar sakit-pembunuh dan terbukti untuk menenangkan anda ke bawah.
Anda perlu mengumpul hop batang, apabila mereka telah menjadi kuning hijau. Menyebarkan mereka dalam satu lapisan dan keringkan herba pada suhu antara 36 dan 40 darjah Celsius untuk mengekalkan bahan aktif. Ingat untuk menyerahkan mereka secara berkala. Herba yang cukup kering apabila anda boleh dengan mudah mendapatkan serbuk lupulin keluar dari mereka. Anda boleh lulus herba kering melalui suatu teka-teki untuk mendapatkan kelenjar lupulin.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar