Kamis, 12 November 2015

Apa yang Anda Perlu Tahu untuk Penyahtoksin Selamat

Apa yang Anda Perlu Tahu untuk Penyahtoksin Selamat

Jika anda pernah cuba regimen detoksifikasi SELAMAT, anda tahu bahawa ia termasuk mengurangkan jumlah toksin yang datang ke dalam badan anda sambil meningkatkan jumlah toksin keluar dari badan anda. Tetapi jika anda mengetahui konsep Fasa I dan Fasa II detoksifikasi, anda boleh bukan sahaja TIDAK detoksifikasi, tetapi anda sebenarnya boleh MENINGKATKAN kerosakan toksik kepada badan anda.

Konsep Fasa I dan Fasa II detoksifikasi benar-benar KRITIKAL dalam detoksifikasi, tetapi mereka adalah hampir tidak diketahui oleh orang biasa yang berminat dalam menghapuskan toksin. Kebanyakan racun bermula sebagai bahan-bahan yang larut dalam lemak, tetapi badan hanya boleh mengeluarkan bahan-bahan larut air, jadi racun ini mesti berubah sebelum dapat dihapuskan. Bahagian pertama daripada proses ini, yang dikenali sebagai Fasa I detoksifikasi, mengubah toksin menjadi 'Perantara metabolit' yang perlu ditukar lebih jauh sebelum penghapusan. Fasa I detoksifikasi yang agak 'mudah' dan tidak memerlukan apa-apa perbelanjaan tenaga sengit atau nutrien, bagaimanapun, metabolit perantara yang dihasilkannya boleh menjadi sangat berbahaya. Malah, radikal bebas dan karsinogen yang dihasilkan dalam fasa ini boleh menjadi lebih berbahaya daripada toksin ORIGINAL!

Di bawah keadaan yang ideal, fasa kedua bermula serta-merta selepas Fasa I dan ini metabolit berbahaya dineutralkan dan dikeluarkan agak pesat. Tetapi dalam beberapa kes, Fasa II tidak bermula dengan segera atau ia tidak boleh bersaing dengan metabolit yang diterima dan dikeluarkan sedemikian cekap dalam Fasa I. Kerana Fasa II ADALAH tenaga dan nutrien intensif, dalam seseorang yang mempunyai kurang nutrien dan enzim daripada yang diperlukan bagi Fasa II keperluan, detoksifikasi BOLEH menjadi satu pengalaman yang merosakkan keseluruhan! Keadaan yang boleh menyebabkan aktiviti I Fasa tinggi dan perlahan Fasa II aktiviti berlaku apabila seseorang itu sakit atau kekurangan zat makanan dan hanya tidak mempunyai kedai-kedai pemakanan untuk menyokong tuntutan-tuntutan nutrien yang tinggi. Keadaan lain ialah apabila lemak hilang begitu cepat bahawa jumlah yang semata toksin dilepaskan ke dalam aliran darah dikelilingi sistem detoksifikasi. Mereka yang minum cepat, juga perlu berhati-hati. Puasa air begitu berkesan dan terdapat beberapa nutrien yang dimakan, bahawa jumlah toksin yang dihasilkan boleh mengatasi Fasa II keperluan nutrien dan membenarkan kerosakan radikal bebas berlaku.

Fasa-fasa atau detoksifikasi tidak boleh dipandang ringan, sama ada. Bahan-bahan yang boleh menjadi perantaraan SO berbahaya yang masalah Fasa II detoksifikasi telah dikaitkan dengan kanser, kegagalan hati dan kerosakan yang kekal neurologi yang berlaku dalam penyakit Alzheimer dan Parkinson. Nasib baik, meningkatkan aktiviti ini dapat dibantu dengan nutrien yang betul: asid amino glycine, taurina, glutamin, cysteine ​​dan methionine adalah penting dalam tindak balas ini.

Antioksidan yang secara khusus membantu Fasa II laluan, seperti juga daripada Matcha Teh Hijau, Acai Berry, kunyit dan raspberi merah, boleh menyediakan bahan-bahan tertentu yang bukan sahaja membantu untuk meneutralkan radikal bebas dan meningkatkan aktiviti fasa kedua, tetapi melambatkan aktiviti I Fasa pada masa yang sama masa. Ini boleh memberi masa badan yang mencukupi untuk mengubah radikal bebas ke dalam rakan-rakan tidak berbahaya mereka. Serat makanan, juga, bukan sahaja mengikat kepada sebatian larut air diwujudkan, tetapi jenis tertentu serat telah terbukti untuk benar-benar meningkatkan aktiviti Fasa II.

Kerana kita hidup dalam persekitaran yang tercemar, detoksifikasi adalah mengejar hampir Essential untuk kekal sihat, tetapi ia adalah penting untuk memahami konsep-konsep Fasa I dan Fasa II detoksifikasi sebelum memulakan sebarang regimen pembersihan. Menyediakan tubuh dengan bahan-bahan yang khusus meningkatkan Fasa II reaksi bukan sahaja dapat membantu anda untuk mempunyai pengalaman pembersihan yang lebih selamat, tetapi satu yang lebih BERKESAN juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar