Kamis, 12 November 2015

Qigong Mind Penguasaan Perniagaan Digital

Qigong Mind Penguasaan Perniagaan Digital

Seperti yang anda tahu 'kerajaan' fikiran anda adalah amat penting kepada kejayaan anda dengan senaman qigong. Ia adalah hampir mustahil untuk mengamalkan qigong jika fikiran anda terobsesi, bimbang atau cemas tentang sesuatu. Dan ini adalah satu pengalaman yang sangat biasa untuk hampir setiap baru (dan berpengalaman) pengamal qigong. Anda sudah bersedia untuk melakukan senaman qigong anda, tetapi fikiran anda sedang berjalan di sekitar seperti monyet gila.

Saya pernah mendengar suatu tempat bahawa minda mempunyai lebih daripada lebih daripada 60 000 Pemikiran sehari - jangan tanya saya bagaimana mereka bekerja yang keluar.

Apa yang penting tentang ini adalah bahawa jika anda mahu berjaya dengan senaman qigong anda, anda perlu untuk menenangkan minda semasa latihan anda supaya anda boleh mendapat manfaat daripada qigong. Lebih banyak anda boleh melakukan ini, lebih mudah mendapat untuk menenangkan minda dan yang lebih baik hasil yang anda dapat daripada amalan kita. Ini adalah satu proses beransur-ansur, terutamanya pada permulaan dan ia mengapa amalan harian biasa adalah penting. Tanpa amalan harian, ia seperti beralih elektrik off pada cerek sebelum ia mendidih. Jika anda terus melakukan ini, cerek tidak akan mendidih. Ia adalah sama dengan amalan Qigong anda. Setiap kali anda mengamalkan Qigong, anda benar-benar bekerja pada fikiran juga. Dengan cara yang positif.

Jadi, apa yang anda lakukan apabila anda keberatan rata enggan bermain bola? Berikut adalah 3 tips mudah untuk membantu anda berurusan dengan apa yang berlaku di dalam fikiran anda dan kekal hadir apabila melakukan senaman qigong anda.

Tetapi sebelum kita melihat orang-orang, sukacita saya memberikan kaveat pertama. Jika anda qigong yang menjalankan pemula, dengan mengatakan kurang dari 6 bulan mengalami ini terpakai kepada anda.

Jika anda berasa sangat penuh emosi, kerana menerima beberapa berita buruk, atau kerana sesuatu yang telah berlaku yang telah meninggalkan anda merasa sangat emosi dikenakan (bimbang, cemas, marah, dan lain-lain yang menakutkan), sila tunggu sehingga anda telah tenang sebelum melakukan qigong anda menjalankan amalan.

Tetapi saya fikir Qigong akan membantu saya untuk menenangkan emosi saya, untuk membantu saya memperbaiki hidup saya, untuk berurusan dengan apa yang pernah hidup melemparkan saya - kamu katakan.
Ya, tetapi sehingga anda sangat mahir Qigong maka ia adalah lebih baik untuk menunggu sehingga anda tenang (er), hanya kerana faedah yang anda dapat, dari gritting gigi anda dan menolak melalui dengan senaman Qigong anda, tidak akan berbaloi.

Malah, ia mungkin yang terbaik untuk mana-mana pengamal qigong menunggu sehingga emosi mereka agak stabil sebelum melakukan amalan mereka. Yang berkata, mari kita mendapatkan pada dengan orang-tips.

1) Luangkan lebih banyak masa memasuki negeri qigong fikiran (QSoM), terutama santai mental. Jika ia membantu mengira nafas anda dari 1 hingga 10. Jangan meneruskan sehingga anda telah memasukkan QSoM a. Dan jika anda boleh tidak mahu terbaik untuk pergi untuk berjalan-jalan dan cuba lagi kemudian.

Sebagai alternatif, jika anda lebih berpengalaman, anda boleh perintah fikiran menjadi tenang. Anda beritahu, tegas dan perlahan-lahan - seperti bercakap kepada anjing riuh rendah, yang sejak 15 minit akan datang ia akan menjadi tenang. Ini jelas mengambil sedikit amalan, terutamanya jika anda digunakan untuk tertakluk kepada permintaan fikiran yang bising.

2) Fokus pada apa yang anda lakukan - satu tip benar-benar mudah dan berkuasa untuk tinggal hadir apabila melakukan senaman qigong anda adalah untuk memberi tumpuan di atas apa yang anda lakukan. Katakan anda telah mengamalkan Mountain Push Angkat Sky dan minda anda mahu mengekalkan sesat terobsesi tentang bagaimana anda akan membayar rang undang-undang yang datang dalam jawatan pagi ini.

Seperti yang anda mengumpul senjata anda, seret fikiran itu dari rang undang-undang dan menumpukan pada penjanaan senjata anda, kerana anda menolak tumpuan gunung di tangan anda keluar. Jika tumpuan kepada pergerakan anda tidak membantu untuk mengekalkan minda ini, maka anda boleh memberi tumpuan kepada pernafasan anda. Seperti yang anda bernafas dalam perlahan-lahan melalui hidung anda di mana dalam hidung anda adalah anda mula-mula menyedari sensasi udara sekali? Seperti yang anda menghembus nafas melalui mulut anda di mana anda dapat merasakan udara yang dihembuskan?

Kaveat - pastikan tumpuan anda pada pergerakan atau pernafasan adalah santai dan lembut. Tidak berpeluh darah visualiseing segala-galanya!

3) Gunakan Satu pemikiran untuk mengatasi 10 000 pemikiran. Minda hanya boleh memberi tumpuan sepenuhnya, atau memberi perhatian kepada satu perkara pada satu masa, bertentangan dengan kepercayaan popular. Jadi, jika anda mencari Meditasi Tetap anda untuk menjadi penuh dengan pemikiran, atau penuh dengan tidak membantu, menyedihkan, pemikiran cemas. Kemudian gunakan Satu pemikiran untuk mengatasinya. Dan apa yang Satu pemikiran itu? Yang terbaik yang saya telah ditemui dan digunakan dengan semua pelajar hamba ialah:

"Apabila anda menarik nafas perlahan-lahan melalui hidung, menyebut perkataan 'Dalam' kepada diri sendiri. Dan apabila anda menghembus nafas perlahan-lahan melalui mulut anda, menyebut perkataan 'Out' kepada diri sendiri. Dalam .... Daripada ... Dalam .. .Out ... "
Setiap kali fikiran anda merayau di luar, yang mana ia akan, anda perlahan-lahan membawa kembali ke Satu pemikiran "Dalam ... Daripada ... Dalam ... Daripada ..."

Perhatikan tajuk untuk jawatan ini adalah: 'Mind Mastery Made Simple' - baik ini 3 teknik yang mudah, jadi jangan menyukarkan mereka. Tetapi tidak membuat kesilapan memikirkan mudah yang bermaksud mudah! Penguasaan minda adalah kerja keras dan memerlukan banyak disiplin dan kesabaran. Mari kita bahawa di tempat terbuka sekarang.

Jika latihan / menguasai fikiran mudah, dunia akan dipenuhi dengan tuan pencerahan dan satu pandangan di sekeliling anda memberitahu anda ini tidak berlaku. Ya, ia memerlukan usaha, tetapi pada pendapat saya pulangan ke atas usaha yang menjadikan ia berbaloi.

Ingat, anda hanya perlu menggunakan teknik-teknik ini apabila fikiran anda mempunyai itu agenda sendiri. Sebagai amalan anda latihan qigong mendalami begitu juga tinggal berehat fikiran anda dan anda akan perlu teknik-teknik ini kurang dan kurang.

Hingga akhirnya anda mungkin tidak memerlukan mereka sama sekali.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar