Kamis, 12 November 2015

Kajian Peppermint Minyak Essential

Kajian Peppermint Minyak Essential

Ini adalah satu kajian semula Peppermint Minyak Essential dan manfaat yang besar dan membantu yang ia boleh untuk anda dan badan anda.

Saya masih ingat bangun sebagai kanak-kanak pada masa Krismas, menggosok mengantuk dan kabus dari mata saya. Melihat lampu-lampu pokok Krismas kerana saya melangkah keluar dari bilik tidur saya, dan kemudian sebagai mata saya tertumpu garis pokok Krismas akan membentuk, maka saya akan melihat merah indah, sayur-sayuran, pingat emas, perak, perhiasan. The tinsel, stoking, tempat kejadian palungan, api di perapian. Namun bahagian yang paling diingati musim ini adalah bau, terdapat banyak bau masa Krismas, dan yang terbaik, satu kuat, satu saya menikmati yang paling adalah bau pudina. Lebih daripada sekadar mengingatkan saya masa Krismas, Minyak Essential Peppermint mempunyai banyak faedah yang indah. Kerana manfaat ini adalah minyak saya terus dengan diri saya sendiri di mana sahaja saya pergi.

Ada dua sebab saya menyimpan minyak pudina, yang pertama adalah untuk alahan saya. Apabila tekak saya mendapat semua menggarut dan hidung saya mula berkedut dari apa sahaja kini mencetuskan alahan saya, saya meletakkan setitik disahkan tulen minyak terapeutik Gred di belakang tekak saya. Minyak ini membantu mencegah badan saya daripada pergi ke dalam isu-isu biasa kerana kegatalan alahan. Jika saya telah membenarkan alahan untuk mendapatkan berjalan hidung saya, minyak pudina juga membantu menjernihkan isu hidung.

Jika anda mempunyai isu-isu hidung alahan atau dari sakit minyak pudina boleh dimasukkan ke dalam mulut atau dalam segelas air untuk membersihkan isu-isu hidung seperti hidung berair, atau hidung tersumbat. Ini dari menthol yang di dalam yang banyak dalam minyak pudina dan juga digunakan dalam banyak hidung lebih ubat-ubatan kaunter.

Sebab kedua saya menyimpan minyak pudina dengan saya adalah untuk membantu dengan merangsang saya pada hari atau pada masa-masa apabila saya letih. Saya suka untuk meletakkan setitik atau dua ke dalam botol air, goncang dan kemudian menghirup daripada apabila saya mula berasa letih. Rasa sejuk yang kuat pudina yang bangun saya sehingga.

Terdapat faedah lain yang diketahui pudina termasuk membantu dengan sakit kepala dengan meletakkan sedikit minyak di kuil anda, kepala hadapan, dan belakang leher anda. Meminum minyak pudina juga akan membantu dengan penghadaman, loya, perut yang lain atau isu-isu usus. Minyak ini juga membantu meningkatkan tenaga dan kecerdasan.

Minyak pudina mempunyai banyak kegunaan dan nilai yang besar kepada sesiapa yang suka minyak dan faedah mereka adalah untuk kesihatan anda. Saya menggalakkan anda untuk melakukan sedikit lebih mengkaji minyak dan kemudian membeli dan menggunakannya. Anda akan menikmati minyak ini juga, dan ia akan membantu anda dalam perjalanan anda untuk kesihatan yang lebih baik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar