Kamis, 12 November 2015

Permintaan untuk lutut dan Hip Penggantian Tolak Pilihan Pembedahan New

Permintaan untuk lutut dan Hip Penggantian Tolak Pilihan Pembedahan New

Orang yang mendapatkan lutut dan penggantian pinggul pembedahan pada usia yang lebih muda dan lebih muda, mewujudkan satu trend yang menolak alternatif pilihan pembedahan ortopedik. Satu kajian yang didatangkan oleh American Academy of Surgeons Orthopedic menyokong tuntutan ini menunjukkan bahawa bilangan orang yang di bawah-65 akan melepasi jumlah warga tua mendapat pembedahan menyertai penggantian pada tahun-tahun akan datang.

Nampaknya seolah-olah pada tahun-tahun kebelakangan ini (beberapa dekad yang lalu juga) orang yang meletakkan tubuh mereka melalui lebih fizikal latihan mencabar dan sukan, menyebabkan trauma lebih bersama. Separuh batu perlumbaan lebuh raya yang sedang dijalankan (13.1 batu) kini umat pilihan - menggantikan 5K dan triatlon dan maraton semakin popular tahun ke tahun.

Sukan seperti bola sepak menjadi lebih cepat, dan yang dimainkan oleh ahli sukan yang lebih besar dan lebih besar. Saya masih ingat hari ketika penjaga garis pound 250 dianggap besar. Sekarang kedudukan yang sama dikuasai oleh gergasi pound 350-plus menyebabkan sebilangan besar daripada kecederaan sendi dan hangat haus dan lusuh. Sukan seperti golf menjadi popular dengan kumpulan umur yang lebih tua, dan dengan itu keperluan untuk mengatasi sakit sendi untuk menikmati sukan dan kehidupan menjadi lebih dan lebih popular dan permintaan.

Walaupun permintaan untuk pembedahan penggantian lutut dan pinggul di kalangan kanak-kanak berumur 45-54 tahun dijangka meningkat, implikasi permintaan ini dari perspektif kewangan adalah mudah. Hari ini, menyertai penggantian biasanya 10-15 tahun yang lalu - yang mungkin baik-baik saja untuk seseorang 65+, tetapi bagi seseorang yang lebih muda, ini adalah masalah kewangan. Lutut dan pembedahan penggantian sendi tidak dilindungi sepenuhnya oleh pelan insurans yang paling dan tanda harga besar boleh menggalakkan.

Pelancongan kesihatan lutut dan penggantian pinggul pembedahan mungkin hanya jawapannya. Destinasi seperti New Zealand menawarkan pilihan pembedahan ortopedik dalam persekitaran bertaraf dunia yang sama, dan sering lebih maju, daripada Amerika Syarikat dengan state-of-the-art kemudahan perubatan untuk kedua-dua pembedahan dan pemulihan selepas pembedahan, terlatih (sering di Amerika Syarikat ) doktor dan kakitangan, dan tag harga daripada yang boleh sebanyak 80% lebih rendah daripada di Amerika Syarikat (dan termasuk kos perjalanan), ia adalah masa untuk serius mempertimbangkan destinasi seperti New Zealand pilihan utama bagi pelancongan perubatan dan kesihatan.

Dengan kecederaan sendi semakin meningkat di kalangan orang muda dan penduduk yang semakin tua semakin meningkat, menuntut pembedahan ortopedik seperti pembedahan penggantian lutut atau pembedahan penggantian pinggul semakin meningkat. Dengan kos untuk prosedur ini juga semakin meningkat di Amerika Syarikat, ia adalah masa untuk mempertimbangkan destinasi pelancongan kesihatan seperti New Zealand untuk pilihan pembedahan ortopedik anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar